Inget slår det personliga mötet. Att se varandra i ögonen. Ett handslag. Och en kopp kaffe. Men rekvisitan kring mötet kan vara lika avgörande som ett förtroendeingivande handslag. Det är därför vi bygger din mässmonter utifrån ett helhetstänk som speglar värderingar, känslor och identitet. Allt beroende på vad du vill förmedla. I rätt miljö kan kreativiteten flöda, innovationerna spånas fram och ett ömsesidigt förtroende byggas – ett gentlemens agreement på flera olika plan. På mässan, företagseventet eller på kundresan.
Det är konkurrens om uppmärksamheten på en mässa eller utställning. Det gäller att bjuda in till fruktbara samtal och bygga relationer för framtiden. För att lyckas ska den grafiska utstrålningen motsvaras av utställarens själ och hjärta.
Mässor är viktiga tillfällen att knyta nära kontakter med kunder och leverantörer. Låt den sprida din glädje och din identitet.
De samtal som skapas i din monter kan vara avgörande. Ge också ett minne att bära med sig hem som en påminnelse om hur viktig just ditt företag eller din organisation är.
Att föra ut sitt budskap handlar också om att göra det vid de tillfällen och på de platser där människor är mottagliga och har tid att ta till sig ditt budskap. En släpvagn med rätt budskap är en bra idé.
Mediahavet använder helst inte hyrda fotomodeller. Vi vill istället framställa medarbetaren på ett sätt som får kunden att inspireras och minnas. På bilden står bankrådgivare Eleonor framför släpvagnen som basunerar ut bankens budskap om att våga förverkliga sina drömmar.
Ett flexibelt mässkitt som kan användas på Älvsjömässan i Stockholm lika väl som på kajen i Gryt eller på en fotbollsmatch i division fem.
Uppblåsbara eventväggar är ovanliga, praktiska och väcker uppmärksamhet och attraktion. De är enkla att transportera och sätta upp på plats, ute eller inne.
Tältdekor förgyller och skapar en miljökänsla när regnet tvingar dina kunder att samlas under ett tak. Praktiskt och säkert för utomhusevent.
Ett helt mässkitt skapar den helhet som kan locka besökare att ta kontakt, ställa frågor och visa sin nyfikenhet. Det är inga stora kostnader och ändå så effektivt. Detta mässkitt var beställt av Kinda-Ydre Sparbank.